28.11.2010

Julen nærmer seg.


Ja nå nærmer julen seg med stormskritt, og tiden for julemesser er kommet. I år fant jeg i siste liten ut av jeg ville melde meg på en lokal julemesse her i Tokke. Så søndag 5.desember må jeg ha produktene klare.
I år har jeg valgt å satse på strikkede luer både til barn og voksne, og noen puter med påsydd motiv. Dersom salget skulle bli dårlig og jeg tar med meg mesteparten hjem, så har jeg mange flotte julepressanger.
Planen er også at i år skal jeg lage ALLE julepressangene, noe jeg syntes er veldig koselig. Det er både trivelig å lage, gi vekk og ikke minst å FÅ hjemmelagede pressanger.
Under ser dere bilder av de foreløpig ferdige produktene;


Heklede luer;

(noe montering gjennstår)


Strikkede baggyluer i ARA garn;



Sydde puter;

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar